25 Şubat 2011 Cuma

Yaz Mevsimi

Yaz mevsimi ilkbahar ve sonbahar arasında yer alan sıcak bir mevsimdir. Haziran,Temmuz,Ağustos aylarında olur.

Yaz mevsiminde havalar çok sıcak olur. En sıcak ay Ağustos ayıdır. Yaz mevsiminde gündüzler uzun, geceleri  kısadır.


   Vücudumuza D vitaminini bu  mevsimde alırız. Yaz mevsiminde elma, armut,kiraz gibi meyveler yeriz. Yaz mevsimini çok seviyorum. Yazın okullar tatil olur. Bol bol dinleniriz. Güneş ışığından yaralanmak için saatler 1 saat ileri alınır. Biz de parkta daha çok oynarız. Yazın bol bol su içeriz. Çünkü aşırı sıcaklarda vücudumuz su kaybeder.

   Aşırı sıcaklar beynimize, kalbimize ve cildimize zarar  veriri. Açık renk giysiler giyeriz.


   Sonuç olarak yaz mevsimi en güzel mevsim.


   YAZAN: GİZEM KAYA

4 yorum:

  1. gizem resmi ve yazın yani yazının anlamı güzel. gizem bu yazyı a) annenlemi yazdın B) kendinmi yazdn C)internetten mi yazdın.

    YanıtlaSil
  2. C kendim yazdım

    YanıtlaSil
  3. c ama internetten yazdım oluyo b kendim yazdım demek gizem

    YanıtlaSil
  4. gizem net bir karar verebilecekmisin ?

    YanıtlaSil