21 Şubat 2011 Pazartesi

Bir Yaz Günü


Bir yaz günüydü.Aylardan temmuzdu.Babam bizi tatile götüreceğini söyledi.Gideceğimiz yer Kuşadasıydı.

Babam Kuşadası'na gideceğimizi söyleyince çok sevindim.Hemen annem kendi valizini ve ben de kendi valizimi hazırladım.O gece uyuyamamıştım.Sabah uyandığımızda hemen kahvaltımızı yapıp yola çıktık.Kuşadası'na vardığımızda öğlen olmuştu.Hemen babamın ayarladığı otele gitti.Biraz dinlendikten sonra ben hemen havuza gittim.Havuz çok kalabalıktı.Ece adında bir kızla tanıştım.Hiç canım sıkılmıyordu.Her yere beraber gidiyor,hep birlikte eğleniyorduk.

Bir gün deniz kenarında dolaşırken kenarda çırpınan yaralı bir kuş gördüm.Hemen yanına gittik.Zavallı kuşun ayağı yaralanmıştı.Hemen babamı çağırdım.Kuşu veterinere götürdük.Gereken ilgiyi gösterdiler.Ve kuş özgürlüğüne kavuştu.

Yazan: Buse AKGÜL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder