16 Şubat 2011 Çarşamba

BAŞARISIZ OLDUGUMU HİSSETTiĞİMDE

 

Yaşam, bana bir seyler mi anlatmak istiyorsun?
Çünkü...
Basarısızlık ben bir başarısızım demek değildir;
Henüz başaramadım demektir.
Başarısızlık ben hiçbir şey gerçekleştiremedim demek değildir;
Bir şeyler öğrendim demektir.
Başarısızlık aptallaştım demek değildir;
Deneyerek yaşamak için gerekli inanca sahibim demektir.
Başarısızlık ümitsizliğe kapıldım demek değildir;
Deneme cesaretini gösterdim demektir.
Basarısızlık istediklerime
sahip olamayacağım demek değildir;
Değişik tarzda bir şeyler yapmalıyım demektir.
Basarisizlik ben asagiligim demek degildir;
Mukemmel değilim demektir.
Başarısızlık zamanımı boşa harcadım demek değildir;
Yeniden baslamak icin bir nedenim var demektir.
Başarısızlık vazgeçmeliyim demek değildir;
Daha sıkı çalışmalıyım demektir.
Başarısızlık asla başaramayacagim demek değildir;
Daha sabırlı olmalıyım demektir.
Başarısızlık benden ümidini kestin demek değildir;
Bir bildiğin var demektir.

John J. Maxwell

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder